Τρίτη 26 Μαΐου 2026

ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΤΑΛΛΙΑ ΣΤΟ ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΒΕΤΕΡΑΝΩΝ -ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΟΙ ΓΙΑΝΝΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ.

Το 2-ημερο 23 και 24 Μαϊου, Σάββατο και Κυριακή στη Θεσσαλονίκη, στο κλειστό γυμναστήριο της Σταυρουπολης πραγματοποιήθηκε το 8ο τουρνουά Βορ. Ελλάδος βετεράνων, ανεξάρτητων με συμμετοχή πάνω των 100 αθλητων-τριων. 

Την 1η ημέρα των αγώνων το Σάββατο 23/5 στα ατομικά αγωνίσθηκαν 4 αθλητές από τα Γιάννενα και 2 από την Κόνιτσα. 

Κυριακή 10 Μαΐου 2026

ΘΩΜΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΤΟΛΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΕ ΚΑΛΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΚΟΖΑΝΗΣ.

            Οι Γιαννιώτες Ανδρέας και Γιώργος λάτρεις του πινγκ πονγκ συμμετείχαν στο τουρνουά βετεράνων – ανεξάρτητων Κοζάνης την Κυριακή 3 Μαϊου και τα πήγαν πολύ καλά πετυχαίνοντας αρκετές νίκες.

Ο Ανδρέας έχασε την είσοδο του στην 8-αδα οριακα και ο Γιώργος " προβληματίστηκε"  με τα "σπυράκια" των αντιπάλων  και κατέλαβε την τελικά την 21η θέση σε σύνολο άνω των 32 αθλητών.