Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2020

« ΧΡΙΣΤΟΣ ΓΕΝΝΑΤΑΙ ΣΗΜΕΡΟΝ»

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ  

ΤΟΥ  Α.Σ. Φ.Ε.Α ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 

ΕΥΧΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ 

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ

 ΑΥΡΙΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ    (Αντιγραφή  από αληθινή ιστορία σε ακριτικό νησί του Αιγαίου)  

 …….Στις 5 τα ξημερώματα να είσαι έτοιμη . Όλοι μαζί στην εκκλησιά, δεν γίνεται χωρίς εκκλησιά , γιορτή των Χριστουγέννων .

«Εντάξει» , λέω  πνιχτά  «θα είμαι έτοιμη».

Πέντε τα ξημερώματα και φτάσαμε στον Άγιο Νικόλαο , στο κρύο και στην υγρασία της νύχτας.  Η  εκκλησία να λάμπει . Κεριά , λαμπάδες , πολυέλαιοι. Παιδιά  μικρά με τα ωραιότερα ρούχα, που έχω δει. Λάμπουν τα βλέμματα ανδρών και γυναικών καθώς ψάλλουν μαζί με τον Ιερέα , που άρχισε την λειτουργία.

……. Δεν ελέγχω τον εαυτό μου . Δάκρυα κυλούν από τα μάτια μου , χωρίς να καταλαβαίνω.

……..Κάτι αλλιώτικο γεννήθηκε σήμερα μέσα μου. Νοιώθω πως λύγισα , αλλά ταυτόχρονα

είμαι πιο δυνατή . Άλλα συναισθήματα με κατακλύζουν.

Δεν είναι τυχαίο 

« ΧΡΙΣΤΟΣ ΓΕΝΝΑΤΑΙ ΣΗΜΕΡΟΝ»






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου