Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Παρις Ζώνιος Ένα Αστέρι γεννιέται


ΠΑΡΙΣ     ΖΩΝΙΟΣ   . ΕΝΑ  ΑΣΤΕΡΙ  ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ
Συνέντευξη του την 28/5/2011  στον δημοσιογράφο Γιώργο Παππά  στην εφημερίδα ‘’Αθλητική γνώμη ‘’
.- Είναι μόλις 15 χρονών αλλά η εξέλιξη του στον χώρο του πινγκ-πονγκ είναι ραγδαία. Αυτό φαίνεται άλλωστε  από την 10η θέση που κατέχει πανελληνίως .
Ο Πάρις Ζώνιος  με τις καλές του φετινές επιδόσεις  βάζει το πινγκ-πονγκ  στο γιαννιώτικο χάρτη και ελπίζει στο μέλλον το άθλημα να πετύχει αυτό που το αξίζει, δηλαδή την αναγνωρισιμότητα του . Ο Πάρις  μίλησε στην ‘’ Α.Γ ‘’  για την φετινή του πορεία  αλλά και τα μελλοντικά του σχέδια  σε ένα δύσκολο και μοναχικό άθλημα όπως το πινγκ-πονγκ.
Πάρι , πως προέκυψε η ενασχόληση σου με το πινγκ-πονγκ;
Οι πρώτες εικόνες του αθλήματος  άρχισαν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες  της Αθήνας  το 2004 .Ήταν ένα  άθλημα που μου κίνησε την περιέργεια  και μου άρεσε. Άρχισα όμως λίγο αργότερα  και συγκεκριμένα  έπειτα από δύο  χρόνια  όταν κατά τύχη βρήκα τον σύλλογο στα Γιάννενα .
Πως τα καταφέρνεις  σαν αθλητής- μαθητής ;
Πιστεύω ότι αν έχεις ένα σωστό πρόγραμμα  και μια  σωστή κατανομή  χρόνου στις δραστηριότητες σου είναι εύκολο να τα καταφέρεις.
Από οικονομικής πλευράς  τι σου προσφέρει το άθλημα;
Είναι δύσκολο άθλημα  που δεν σου προσφέρει οικονομικές  απολαβές ,αλλά όταν αγαπάς  κάτι όλα έρχονται σε δεύτερη μοίρα. Ελπίζω στο μέλλον να ανταμειφθώ.
Πως βλέπεις τον Πάρι στο μέλλον ;
Δεν έχω βάλει ακόμη υψηλούς στόχους  ώστε να σκέφτομαι τον εαυτό μου  σε παγκόσμιο επίπεδο. Θα ήθελα όμως να έχω μια αξιόλογη πορεία  στο χώρο και γιατί όχι  να αγωνιστώ  σε κάποιο σύλλογο της Α1.
Έχεις  κάποιο ίνδαλμα  στο οποίο  θα ήθελες  να μοιάσεις;
Σαν κάθε παιδί της ηλικίας μου έχω και εγώ.  Είναι ο Μάικλ Μέις  ένας Δανός  αθλητής  που διακρίνεται για την εκρηκτικότητα του  στις κινήσεις του ενώ το στυλ του είναι απαράμιλλο.
Ποια στοιχεία πρέπει να έχει ένας αθλητής για να ξεχωρίσει;
Είναι αρκετά στοιχεία  που πρέπει να συνδυάσεις  έτσι ώστε να πεις  ότι είσαι κοντά στο να γίνεις ολοκληρωμένος  αθλητής . Κάποια από αυτά τα στοιχεία είναι η εκρηκτικότητα , η σκέψη, η αντίληψη, να έχεις γρήγορες κινήσεις  των ποδιών και πάνω από όλα να κάνεις συνεχείς προπονήσεις.
Πως βλέπεις το επίπεδο του αθλήματος στα Γιάννενα ;
Δεν είναι και από τα καλύτερα, αντιθέτως θα έλεγα ότι είναι χαμηλό. Σε αυτό παίζει ρόλο ότι το πινγκ-πονγκ δεν είναι αναγνωρίσιμο  στο ευρύ κοινό. Είμαι πάντως  τυχερός που βρίσκομαι σε έναν σύλλογο , ο οποίος έχει αρκετά  καλό επίπεδο σε χώρους προπόνησης . Θα ήθελα  όμως να δω στο μέλλον  καταλληλότερες συνθήκες και αναβάθμιση σε όλα τα επίπεδα  στο άθλημα στα Γιάννενα .-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου