Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

Παναγιώτης Γκιώνης: Μακριά από παγίδες κρατά τους νέους ο Αθλητισμός


Ποιο διάσημο θα ήθελες  να γνωρίσεις και γιατί;
.- Ίσως κάποιον οδηγό της Formula 1 για να μπορέσω να μπω στο αυτοκίνητο και να νοιώσω την αίσθηση.
Ποιο είναι το γούρι σου ;
.- Πολλά. Η ταυτότητα του Στρατού και μια αλυσίδα  που μου έκαναν δώρο. Όταν παίζω  θέλω να είναι όλα τα φερμουάρ της τσάντας μου κλειστά. Αν κερδίσω κάποιον καλό παίκτη, στον επόμενο αγώνα θέλω να παίξω με την ίδια εμφάνιση.
Τι σε κάνει ευτυχισμένο ;
.- Να πηγαίνω καλά στις διοργανώσεις  και να βλέπω τους δικούς μου ευτυχισμένους.
Το πιο αστείο περιστατικό που σου έχει συμβεί σ’ αγώνα ;
.- Το πιο πρόσφατο που θυμάμαι δεν αφορά εμένα  αλλά τον Παπαγεωργίου. Πριν από το παγκόσμιο είχαμε πάει σ’ ένα τουρνουά στη Σλοβενία  όπου φοράγαμε νούμερα στις μπλούζες.  Τέλειωσε  το τουρνουά  και ξέχασε την καρτέλα  επάνω στην μπλούζα. Την έπλυνε  και την πήρε όπως ήταν. Όταν  πήγαμε  να παίξουμε φυσικά είχαμε άλλα νούμερα  από εκείνον.  Ο  διατητής τρελάθηκε κι εμείς γελούσαμε .
Δέχεσαι πρόταση για ραντεβού από μια εξαιρετικά γοητευτική αλλά άγνωστη γυναίκα .Πως αντιδράς;
.- Δεν μου αρέσει να κάνει η γυναίκα  το πρώτο βήμα.  Αν είναι όμορφη, μπορεί να βγω μια φορά κι από εκεί και πέρα βλέπουμε .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου