Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

ΤΟ ΠΙΓΚ-ΠΟΓΚ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΕΥΦΥΕΣ ΑΘΛΗΜΑ



ΤΟ ΠΙΓΚ-ΠΟΓΚ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΕΥΦΥΕΣ  ΑΘΛΗΜΑ
5η συνεχής παρουσία  σ΄Ολυμπιακούς Αγώνες του Καλλίνικου  το 2012

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ  ΚΡΕΑΝΓΚΑ ,ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ 2011
(Στον δημοσιογράφο Πέτρο Στεφανή την 2/3/2011,εφημερίδα ‘’ΤΑ ΝΕΑ ‘’ )


1.- Καιρός δεν ήταν  γι’ αυτήν τη σημαντική πρωτιά  στο Top 12;

.- Σε κάθε διοργάνωση  προσπαθώ για το καλύτερο

2.- Τι άλλαξε  και ήρθε επιτέλους  η μέγιστη ευρωπα-ι-κή διάκριση;

.-Έχω αγωνιστεί σε δεκάδες τελικούς και ημιτελικούς  με ισάξιους αντιπάλους .   Αυτή τη φορά ήταν η δική μου σειρά .

3.- Τέσσερα –τρία  (4-3)  υπερισχύσατε  στα σετ στο τελικό απέναντι στο νούμερο  2 στην Ευρώπη Λευκορώσο  Σαμσόνοφ .Ήταν η ρεβάνς για την ήττα από αυτόν  στον τελικό του 2007 ;

.-  Στον δικό μου  ‘’ αθλητισμό  ‘’  δεν υπάρχει ρεβανσισμός .Για μένα προείχε η απόδοση  του μεγαλύτερου δυνατού  ποσοστού των δυνατοτήτων μου και η επικράτηση επί ενός άξιου  και δυνατού αντιπάλου .

4.- Συναίσθημα  αμέσως μετά τον τελευταίο κερδισμένο πόντο ;

.- Η χαρά μου ήταν απερίγραπτη.

5.- Στη διάρκεια της ανάκρουσης  του εθνικού ύμνου ;

.- Πάντα νοιώθω περηφάνια. Μην ξεχνάτε ότι είμαι αξιωματικός επί τιμή του Ελληνικού Στρατού  κι αυτό για μένα  είναι  ύψιστη ευθύνη απέναντι στην χώρα μου .Τώρα  με παρακολουθεί και η κόρη μου κι αυτό με κάνει ακόμη πιο

περήφανο.

6.-  Άνοιξε η ‘’ όρεξη ‘’ για τη συνέχεια ;

.- Όσο είμαι εν ενεργεία  αθλητής θα αγωνίζομαι για τη νίκη .Δεν  μου αρκεί τίποτε  άλλο  κι ας ακούγομαι αλαζόνας. Αυτό απαιτεί ο πρωταθλητισμός .

7.-Τέσσερεις  νίκες  απέναντι σ΄ αντιπάλους  που είναι υψηλότερα  στην παγκόσμια κατάταξη .Ήταν φόρμα  και καλή ψυχολογία μαζί;

.- Στην παρούσα φάση είμαι σε πολύ καλή φυσική κατάσταση κι αυτό με βοήθησε ιδιαίτερα .Η ψυχολογία  είναι βαθύτερη λειτουργία  που για τους αθλητές συμβαδίζει με τη σκληρή   προπόνηση και την καλή προετοιμασία.

8.- Είναι ίσως  ακόμα πιο κοντά  η πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες ;

.- Το Λονδίνο θα είναι η Πέμπτη (5η) συνεχής  Ολυμπιακή παρουσία μου ,αλλά μέχρι τότε υπάρχουν πάρα πολλά  που έχω να κάνω. Προέχει η καλή κατάσταση της υγείας μου . Αν ένας τραυματισμός ανατρέψει τα πάντα;

9.- Τελικά το βάθρο είναι αποτέλεσμα μόνο σκληρής δουλειάς –ή- και τύχης;

.-  Σίγουρα το πρώτο .Αλλά δεν μπορώ να αποκλείσω  και τη συγκυρία –ή- την τύχη.

10.- Τα προσόντα για πρωταθλητισμό στο πινγκ-πονγκ;

.-  Σ΄αυτό το επίπεδο είμαστε τόσο εξοικειωμένοι με το αντικείμενο ώστε καταλαβαίνω ότι αγωνιζόμαστε με τρόπο που το άθλημα μας φαντάζει εύκολο. Χρειάζεται ωστόσο απόλυτη αφοσίωση ,πολύωρη κι εντατική προπόνηση.

11.- Ξεχωρίζετε για την ταχύτητα σας. Άλλα δυνατά στοιχεία στο παιγνίδι σου;

.-  Τα καρφιά μου .

12.- Μετρά περισσότερο  η αυτοσυγκέντρωση –ή- η σωματική αντοχή ενός αθλητή ;

.-  Είναι συνδιασμός .Το σπορ αυτό έχει να κάνει κυρίως  με την υψηλή τεχνική που είναι αποτέλεσμα  χιλιάδων ωρών προπόνησης.

13.- Η τακτική τι ρόλο παίζει ; Οι οδηγίες του προπονητή σας Κώστα Βατσακλή;

.-  Κάθε αγώνας  εξελίσσεται με εξαιρετική ταχύτητα. Η τακτική είναι συνεχώς προσαρμόσιμη. Ο προπονητής  είναι σημαντικός , γιατί μπορεί να κρίνει ως τρίτος  και πιο ψύχραιμος  τα λάθη τακτικής .Οι οδηγίες  του μου δείχνουν ότι δεν διακρίνω την ώρα που αγωνίζομαι.

14.- Επίθεση –ή- άμυνα  είναι η πιο εύκολη υπόθεση;

.-  Είναι εντελώς διαφορετικές  τεχνικές .Αλλά ο αθλητής που επιδιώκει το ύψιστο αποτέλεσμα πρέπει να τις γνωρίζει εξίσου καλά .

15.- Αριστερόχειρας –ή- δεξιόχειρας ,έχει διαφορά ;

.-  Για μένα που είμαι δεξιόχειρας, ένας καλός  αριστερόχειρας θα μπορούσε να με μπερδέψει λίγο. Αλλά γι’ αυτήν την πιθανότητα έχω προπονηθεί ατελείωτες ώρες.

16.- Ο αντίπαλος που αντιμετωπίσατε και δεν παίζεται ; Η πιο μεγάλη νίκη από τις υπόλοιπες ;

.-  Ο Κινέζος Μα Λίν. Ξεχωρίζω την νίκη μου επί του Βα Λίν  Κίν  το 2003 στα ημιτελικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου, όπου στον τελικό έχασα από τον Μα Λίν .

17.- Ο μεγαλύτερος σε διάρκεια αγώνας σου ;

.-  Μια (1)  ώρα και είκοσι (20) λεπτά με τον Κορεάτη Χιου Σου Χιουκ στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2004.

18.- Ύστερα από εσάς, φυτώριο αθλητών και αθλητριών υπάρχει;

.-  Φυσικά και υπάρχει .Εδώ και πολλά χρόνια  τα παιδιά  των εθνικών ομάδων  φέρνουν συνεχώς διακρίσεις , αλλά αντιμετωπίζουν μια ‘’ δυσμενή ‘’ μεταχείριση από τα ΜΜΕ. Γι΄αυτό και δεν είναι γνωστές  στο ευρύ κοινό οι επιτυχίες τους.

19.- Το πινγκ-πονγκ για σας ύστερα  από τόσα χρόνια ενασχόλησης ;

.- Είναι πια αναπόσπαστο μέρος της ζωής μου . Στα επτά (7) μου  πρωτοέπιασα ρακέτα κι από τότε  έχει γίνει ‘’ επέκταση ‘’ του χεριού μου .Είναι συναρπαστικό, τεχνικό, γρήγορο και προκλητικά ευφυές  άθλημα . Γι΄αυτό και το λατρεύουν  τα μικρά παιδιά .

20.- Ημερομηνία λήξης έχει ο πρωταθλητισμός;

.- .Όσο αντέχω και το σώμα μου ανταποκρίνεται στις υψηλές  απαιτήσεις του πρωταθλητισμού θα είμαι εδώ. Αλλά δεν έχω και αυταπάτες .Κάποια στιγμή όλα τα ‘’ ωραία ‘’  τελειώνουν ………..-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου