Σάββατο 9 Μαΐου 2020

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΙΑΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑΣ


Τον Νοέμβριο του 2018 η 25χρονη  Έλενα Χατζηλιάδου κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Καράτε στη Μαδρίτη. Δύο μήνες μετά τους αγώνες είπε σε συνέντευξή της στο ΒΗΜΑGAZINO την 13-1-2019 σελ.13-14
1.- Αντιμετωπίσατε  και ……νικήσατε ένα μεγαθήριο του παγκόσμιου καράτε , τη Γιαπωνέζα  Αγιούμι  Ουεκούσα.
Απάντηση: «Είναι μια  υπερπρωταθλήτρια . Ήταν το Νο1 της παγκόσμιας κατάταξης επί χρόνια . Πρόκειται για την πιο δημοφιλή αθλήτρια.»

2.- Είχατε όμως την μεγαλοψυχία να την αγκαλιάσετε μετά το τέλος του αγώνα , ενώ εκείνη είχε ξεσπάσει σε κλάματα…..
Απάντηση: «Ηταν κάτι, που μου βγήκε αυθόρμητα . Την σέβομαι ως αθλήτρια.»
3.- Επιθυμείτε κάποια στιγμή να κάνετε οικογένεια;
Απάντηση: « Ναι , αν βρεθεί ο κατάλληλος άνθρωπος.»
4.- Πως διασκεδάζετε;
Απάντηση: «Δεν μου αρέσουν οι εμπορικοί τρόποι διασκέδασης . Ακούω μουσική τζαζ , μου αρέσει να διαβάζω κείμενα της αρχαίας  Ελληνικής γραμματείας. Επειδή έχω πολύ λίγο ελεύθερο χρόνο , όταν χαλαρώνω θέλω να κάνω κάτι αξιόλογο.
5.- Στο Θεό πιστεύετε;
Απάντηση: «Πολύ. Προσεύχομαι  καθημερινά. Νομίζω ότι Τον έχουμε ξεχάσει στις μέρες μας. Με τον Χριστό δεν πρέπει να έχουμε μια ανταποδοτική σχέση. Προσευχόμουν έντονα ακόμα και όταν αισθανόμουν ότι όλοι οι άνθρωποι με είχαν εγκαταλείψει. Δεν το έκανα για να με βοηθήσει. Η πίστη μου σε Αυτόν ήταν πάντοτε ακλόνητος.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου