Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Ιωάννα Παπαδημητρίου (ΜΙΣ ΓΙΑΝΓΚ 1994) ΤΟΠ στην Πασαρέλα και στο ΠΙΝΓΚ-ΠΟΝΓΚ


ΙΩΑΝΝΑ  ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ  (ΜΙΣ ΓΙΑΝΓΚ  1994) ΤΟΠ ΣΤΗΝ ΠΑΣΑΡΕΛΑ  ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΙΓΚ-ΠΟΓΚβΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ  ΣΤΗ  ‘’ Α-ΣΠΟΡ ‘’ ΤΗΝ  13-12-2005 ΣΤΗΝ  ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΟΥΜΙΑ .
,- Ενδιαφέροντα  αποσπάσματα από την  συνέντευξη της  αθλήτριας  του πιγκ-πογκ.

.- Με το πιγκ-πογκ  η Ιωάννα  ξεκίνησε να ασχολείται  από το 1984 . Από τότε έχει δελτίο στον Α.Σ.Πέρα Θεσσαλονίκης ,στον σύλλογο που είναι –ακόμη και σήμερα - προπονήτρια η μητέρα της . ‘’ Είχα την βοήθεια της μητέρας μου, Ντάνας ,της κορυφαίας προπονήτριας του αθλήματος στην Ελλάδα ‘’
.- ‘’ Το πιγκ-πογκ  βοηθάει  στην εξάσκηση του μυαλού .Για να παίξεις  πρέπει να είσαι  απόλυτα  συγκεντρωμένος  σ΄αυτό. Είναι ένα  από τα πιο ευγενή  και ασφαλή αθλήματα ,καθώς σύμφωνα  με στατιστικές  οι τραυματισμοί  σ΄αυτό είναι ελάχιστοι σε σχέση με άλλα αθλήματα . Θα ήθελα να υπάρχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον  από τους χορηγούς και τα μίντια για το πιγκ-πογκ ‘’
.- Οι φίλοι της στην Αμερική  όταν τους λέει ότι είναι αθλήτρια του πιγκ-πογκ στην αρχή πιστεύουν ‘ότι τους κάνει πλάκα. ‘’ Εκεί  για το πιγκ-πογκ υπάρχει η αντίληψη που έχουμε μείς εδώ για το τάβλι. Έτσι όταν τους λέω ότι ασχολούμαι μ΄αυτό, αρχικά δεν με πιστεύουν. Στην πορεία με ρωτούν αν κερδίζω τους αντιπάλους μου . ‘’.- Θαυμάζει όλους τους αθλητές  που βρίσκονται στην 1η δεκάδα  της παγκόσμιας κατάταξης , αλλά έχει ιδιαίτερη αδυναμία  στον Καλλίνικο Κρεάνγκα . ‘’ Πρώτα απ΄όλα  η ιστορία του  θυμίζει λίγο την δική μου  ,αφού κι΄αυτός  ήρθε στην Ελλάδα  ως μετανάστης. Γενικότερα  πάντως ξέρω τι προσπάθειες  που έχει καταβάλει και τι θυσίες έχει κάνει για να φθάσει εκεί που είναι τώρα (σ.σ Νο 10 στον κόσμο) . ‘’
.- Πέρσι (2004) έπαιξε  στο U . S. Open , αλλά  ‘’ Για μένα  ήταν μια γιορτή  η συμμετοχή μου και μόνο.Όταν  με ρωτάνε  ποιος είναι ο στόχος μου , θα ήθελα να τους απαντήσω  η συμμετοχή μου σε μια διοργάνωση Ολυμπιακών αγώνων, αλλά είναι κάτι εξωπραγματικό και θα γελάσουν πολλοί . Πρώτοι απ΄όλους εγώ. Ο λόγος που κάνω πιγκ-πογκ είναι γιατί μου αρέσει, το έχω στο αίμα μου.- ‘’
.- ΜΙΣΗ  ΕΛΛΗΝΙΔΑ
.- Η Ιωάννα  είναι μισή Ελληνίδα (πατέρας Έλληνας ,μητέρα Τσέχα ),καθώς γεννήθηκε στην Τσεχία  όπου κι΄έμεινε  μέχρι τα επτά της χρόνια . ‘’ Το 1982 ήρθαμε στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Θεσσαλονίκη . Θεωρώ ότι είμαι η πιο Ελληνίδα της οικογένειας. Ταιριάζει περισσότερο στην ψυχοσύνθεση μου το Ελληνικό στοιχείο. Η Τσεχία  έχει ωραία τοπία και ωραίες γυναίκες  . Είναι απίστευτο πως καταφέρνουν  να διατηρούνται έτσι. Ίσως  είναι στο DNA τους ,ίσως και στον  πολιτισμό τους  καθώς μαθαίνουν να τρέφονται σωστά και να αθλούνται από μικρές . Οι Ελληνίδες  μπορεί να είναι εξίσου όμορφες  αλλά σπάνια  μπορούν να κρατήσουν την ομορφιά τους  μέχρι τα 40 τους, σπάνε εύκολα εξαιτίας του τρόπου  με τον οποίο ζουν  στην καθημερινότητα τους .- ‘’
.- Είμαι από τις γυναίκες  που δεν μπορούν να κάνουν εύκολα δίαιτα .Στη διατροφή μου  περιλαμβάνονται όλα τα φαγητά  που μου αρέσουν ,αλλά φροντίζω να τα τρώω με μέτρο.- ‘’ λέει επίσης η Ιωάννα .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου